EN ÄKTA SÖNDAG


trots denna förbannelse av snor, kli i näsat samt öronen och huvudvärk jag har haft över mig i ett par dagar så svart de partaj i går.
det är svårt att stå emot frestelsen ibland.
så vid sisådär kl. halv åtta vart de ett snabbt möte med kungen nere på stan och sen tidsfördriv med emil, elin och max, det vart bugg, kasta runt med elin och litardupåmig - övningar med mera..
kl. nio kom catie ner på stan och festen kunnde börja!
vi kilade in till roy och gjorde det vi skulle och vid elva.. tror jag.. eller någonting sånt, vart vi utslängda i en halvtimme kanske och sen in i värmen igen. när jag och emil skulle börja ta oss hemåt fick vi först svänga förbi mcdonalds och hämta uupp min stupfulla storasyster och göra sällskap med henne hem, eller rättare sagt, emil fick följa oss hem, hehe...

så lite halv död så där på morgonen var man väl, men de är de värt efter en väldigt trevlig kväll!
har inte gjort någonting alls egentligen, gosat med emil lite grann osv..
han kilade dock hem för en timma sen kanske, hans farmor skulle komma och gratta honom idag,min lilla emil blir ju s exton år på torsdag, puss på dig! justeja.. de var ju de jag skulle göra.. börja fixa lite med emils present, hoppas att den blir lyckad bara. men nu ska vi inte avslöja för mycket. ska baka bröd om ett tag också, för att de lovade jag min kära mor..
sen så skulle jag kanske hem till emil och sova, jag har ju sovmorgon till typ kl tolv imorgon, satan vad skönt!
men jag förstod inte riktigt vad han sa förut, men det visar sig..
hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0