halv dag i skolan, ger utrymme till annnat

det vart en träffa med pojkara igår, kom med mackor till dom där dom var på herrgärdsskolasskolgård.
se vart det en tripp till ok igen och sen bara sitta och prata skit och se hem och sovakudde.

idag så hade jag bara två lektioner riktigt skönt, dock hade vi håkan sista lektionen.. höll på att somna åter igen!
jag var också tvugen att springa upp till biblioteket och låna den där boken som jag har lyckas tappa bort så att jag kan göra de sista uppgiftera ivarjefall.
nu är det plugga gärnet som gäller, har engelska, italienska och svenska till imorgon, ska nämligen ner på stan och fika med sarah sen när jag är klar. hel mysigt liksom!
ikväll blir det till att sova ensam, buuhuu..
imorgon också, buuhuu..
nej nu måste jag fortsätta plugga, hare så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0