tonight I am me

morn morn!
igår var minstsagt en intressant kväll, ja. minstsagt..
den började som sagt på stan med emil, sebastian och elin för att köpa juice och sen den eviga väntan på catie, men de är ju vardag, he. vi satsade på att vara där kl. åtta men vi gjorde nog entré runt halv tio ungefär. väl där ivarjefall träffade jag på johnny, någon bäver som insisterade på att jag var en mindrepratande kopia av min storasyster och de vanliga alltid lika trevliga skiljebobarnen plus några till. det hända mycket underkvällen,
mycket väntande på att komma in på toa
mingel och drickande
flitrerande
mys på toa
glas i foten
spyor
en hel del ledsna människor
och en hel del glada människor.

när det var dags att börja kila hemåt för min del, hade emil virrat runt på gryta ett tag och catie var borta. jag skulle försöka hitta till busshållplatsen vilket var ganska intressant efter ett tag hittade jag som tur var dit och träffade emil där. vi satt och väntade på bussen i en halvtimme så visade det sig att det var Frans som körde, pinsamt? ja! jag låg och pratade med mig själv och hade lite smått problem med att gå. väl nere på stan hämtade vi upp hojarna och började trampa hem och jag måste bara säga det att jag tror aldrig att jag har hackat tänder så mycket någoon gång, under mitt sexton år långa liv, nästan helt säker, det var hemskt!
när vi äääääääääääääntligen kom hem fick jag min macka och min mjölk som jag hade suktat efter hela kvällen nästan, jag var nämligen lite hungrig i magen. sen sova!

idag vettfan vad som händer, burger king ikväll ivarjefall, så nu tycker jag att klockan kan bli sju!
undrar om man pallar party ikväll också, äsch, det visar sig!
nu ska jag sova lite mer, höhö.
puss

Kommentarer
Postat av: catie

efter en kväll som igår ska det fan vara party hela månaden ut!

2008-09-27 @ 13:48:38
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0