läxor, tårtor och födelsedagspresenter

nu är en av tre engelskaläxor gjorda, och jag orkar verkligen inte läsa den där grografi skiten, så jag struntar helt enkelt i den, vad satan ska man med longitud och latitud till liksom? nada. punkt. så det vart till att äta mängder med mackor, dricka massor med te och greja lite
med emils present istället men den är låååååååångt ifrån klar, värst vad lång tid de ska ta + att jag måste baka tårta på typ torsdag eftermiddag. förhoppningsvis så går allt vägen.

emil kom också förbi här en snabbis för en stund sen.
han hade repat så jag fanns liksom längs vägen, här är deras blogg btw http://buss16.blogg.se.
ska nog krypa ner snart,  känner mig lite trött och jag börjar ju tidigt, jag måste ju få måste ju få min skönhetsömn. good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0