okej, nu tänker jag försöka blogga.. IGEN!

okej, nu ska jag försöka ta tag i bloggandet nu igen. då ska vi se hur det går vägen!

nu är ju sommarlovet slut och det är rudbeck - samhäll som gäller och catherine eklund har precis slutat i SP1B och gjort mig, madde och sofia sällskap i SP1C, så väl man ska väl försöka stå ut tre år till med de där förbannade pluggandet.
vi rivstartade med läxor och skit på en gång så skolveckorna är i full gång, men sarah underhåller mig under dagarna med sms, så det går an!
det var nollning också i... öhh.. förr förr förr går också, alltå i tisdags.. tror jag.. whatever,
de var ivarjefall grymt roligt hoppas bara att nollningsfesten blir lika lyckad, och den höll hus den tredje oktober om jag inte minns alldeles fel.

och jag har lyckats bli sjuk igen, precis som vanligt. lyckad fredag.. vill ut ut ut!
syrran ska ha lite förfest här innan hon och hennes kompisar ska ut på krogen,
 så hon har skickat iväg våra föräldrar på bio.
så jag kan ju alltid kila ut en timme eller två medans dom är borta och bara vara ute en stund eller någonting.
annars blir de väl myskväll med mig själv, Tvn, datorn och mcdonalds..
heja elli, du kommer bli tjockis, men vet du vad - DE SKITER JAG I, höhö.
nu tänker jag duscha, för att jag står knappt ut med min egen kroppslukt.
hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0