NYBAKT BRÖD, VANILJTE, POPCORN OCH HEMSÖKTA HUS

sitter för tillfället och jobbar lite med emils födelsedagspresent, detta är verkligen slitsamt.
bakat bröd har jag också gjort, är jag bra eller är jag bra?
så det blir nog en hemma kväll ikväll med nybakat bröd, popcorn, vaniljte och hemsökta hus.
dock börjar hemsökta hus förs kl halv ett, hoppas bara att jag lyckas hålla mig vaken så länge.
och den här hemska hostan tar kål på mig, stackars mig... en fulländad söndag alltså, great.

ohh, justeja, jag ska jobba tre dagar nästa vecka, nervös nervös nervöstsammanbrott.
jag längtar tills jag har kommit in i det hela.
och bläääää, jag kommer ha massa äckliga läxor i veckan som inte är gjorda heller, kotte också, jag orkar inte!
jag skulle behöva kila ner på stan någon dag i veckan också och titta på någon höstjacka..
eller så skiter jag i jacka och köper den där pissdyra tröjan på carlings, jag får fundera på saken.

nej nu ska jag koka te och göra mig några mackar, korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0