veckan som kommer..

sitter i datasalen i skolan och har engelska, väldigt underhållande, verkligen...
har bara svenska efter det här, sen hem och äta, jag svälter, på riktigt alltså...
ska äta mitt utsökta bröd som jag bakade igår med en kopp vaniljte, inte helt fel. try it!

sen ska jag försöka plugga lite, har ganska mycket läxor denna vecka också, dock inte fullt så mycket som förra veckan. som tur är!
tupplura kanske, en lugnt kväll/eftermiddag alltså, typ.
helgen är redan planerad också, fest både fredag och lördag, låt oss hoppas att veckan går fort, orkar inte vänta allt för länge.
ska på dejt med sebsatian i veckan också, kul kuligare kuligast.
vart överlycklig när han frågade om vi kunnde gör någonting bara vi två, puss på han.

mer uppdatering sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0