cigg, kaffe och påskägg en onsdagskväll. inte mig emot!

plugg, riskförlossninar och hostmedicin is the shit!
nejmen liza räddade min kväll genom att dra ut mig på lite nya äventyr, precis som amanda gjorde igår. mycket uppskattat kära ni! tror jag börja bli sjuk (IGEN!!!!!) men det tänker jag inte säga till mamma, tralalalalala, för då blir det inge party för mig i helgen, tralalalala.
undra om jag orka hålla mig vaken tills big brother börjar, äsch får väl se om jag vaknar upp i soffan imorgon.
juste, liza åt upp mitt påskägg också! liten parantes sådär bara.

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: LiiiiiizA

hahahahaa :D du bjöd ju på det vafaan , tror du man tackar nej eller ;) PARTYYYYY i helgen vavava ;)

2009-04-16 @ 15:38:54
URL: http://lizalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0