klockan är 09.35 på en lördag..

.. och vafan jag gör uppe nu, frågar ni säkert er själva. jo det ska jag berätta för er, efter festen igår så var allt frid och fröjd jag kom väl hem runt två kanske? har ingen koll! hur som helst, jag gick och la mig och somnade och vaknade igen, när  klockan var sex, av att jag inte kunnde röra benen och gjorde jag det de minsta så kändes det som att nångon stacka tusen knivar i låren på mig, inte kul inte kul inte kul.
så nu har jag ivarjefall tatt mig upp och häller i mig cola som frukost.

kanske fest ikväll, kanske inte, kanske fest ikväll, kanske inte
får rådfråga mormor när vi ska dit senare och sjunga för na, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0