Kyrkor och spökarmar

Jag har fått ett brev och ett röstkort gällande kyrkovalet. Lägg ner skiten säger jag!
Vänta bara tills jag blir 18. Då ska jag öppna ett hemsökt hus. Där jag ska ha mina egna skolavslutningar med alla döingar

Förresten! Det har jag inte skrivit här. Jag har sett en arm. En spökarm alltså. I...... Torsdags!
Jag såg refektionen av en arm som inte satt fast på någon. I fönstret. I vardagsrummet.
Dock så tror ingen på mig. Nästa gång får jag väl skynda mig och försöka få det att fastna på bild. Men jag tror inte precis att spöken är några linslusar. Men det är väl värt ett försök!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej lägg inte ner röstkortet!! Rösta mot Sverigedemokraterna!!!

2009-08-31 @ 20:10:59
Postat av: elli

tja.. det skulle vara det då!

2009-09-01 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0