Lite utav en hatkärlek

Då var det väl min tur att klaga över att skolan börjar imorgon.
Jag vill aldrig tillbaka dit igen. Åt helvete med Håkan. Orkar inte lunchcigaretten. Jag kommer att bli förgiftad av skolmaten. Att behöva träffa varenda fula tryne i sp08c varje dag kommer dock att vara den största pinan.

Nejmen. På riktigt så ska det bli kul. Nästan.
Att få lite rutiner, träffa klassen och få lite annat än allaminaförvirringmomentsimittannarsväldigtproblemfrialiv att tänka på.

Nu ska jag försöka få tag på Catie och därmed mina cigaretter.
Sen ska jag kika på strandvaskaren och decka i soffan hade jag tänkt.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: c

"Att behöva träffa varenda fula tryne i sp08c varje dag kommer dock att vara den största pinan."

Jag trodde du var seriös först. Jag blev lite ledsen.

2009-08-24 @ 10:32:09
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0