The end på första skoldagen

Kom precis hem.
Första dagen i skolan var väl okej. Kul att träffa klassen igen. Men imorgon börjar allvaret på riktigt.
Om man borttser från lektionerna och de tidiga mornarna så är ju skolan riktigt rolig. Dock så skulle det väl inte vara så mycket till skola om man inte hade nå lektioner..?

Sen var vi på fotboll. Och jag ställde mig frågan "vad i helvete gör jag här?" flera gånger.
Fotboll är ju bara så tråkigt. Man sitter ju bara och är rädd för att få bollen på sig. Man vad gör man inte för sin bästa vän?
Senare kilade vi hem till Madde där det bjöds på saft och muffins. När jag säger saft och muffins så menar jag saft och muffins också. Även om man kunde önska att det var lite magic mushrooms i muffinsen och lite vodka i saften. Men det får väl vänta till helgen kan jag tro.

Nu ska man väl försöka få tile sömn med tanke på att man börjar 08.10 imorgon!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: c

man gör allt för sin bästa vän! :D

2009-08-25 @ 00:12:40
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0