So alive

Är grymt bra humör idag.
Vilket visade sig på matten idag. När jag inte hajade började jag sjunga snapsvisor för att muntra upp mig själv istället för att kasta matteboken i huvudet på Näsan. Även kallad min matte lärare och Karin tydligen. Inte ens tjurkärringen på polisen skällde jag på. Och med tanke på mitt nyfunna temperament  måste jag ge mig själv en klapp på axeln.
Trots detta underbara humör blir det nog en hemma kväll ikväll. Somna i god tid var planen. Jag måste orka med morgondagen. Det blir till att spela spel och dricka vin hemma hos Catie med tjejerna i klassen. För att sedan dra vidare på okända äventyr.

Sängen nästa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig fredag.. .trodde vi alla skulle göra nått

2009-08-28 @ 10:06:07
URL: http://lizalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0