Typ en lista

Jag tyckte att det var passande eftersom att även jag väntar på mat.
Stulen från Liza.

12 HAR DU:
* Ett förhållande: i helvete heller
* En bästa vän: fyra stycken skulle jag vilja säga
* Dejtat en av dina bästa kompisar:  aldrig
* Blivit kär vid första ögonkastet: tror inte på sådant skit
* Kysst någon och sedan ångrat dig: si
* Några smycken som kostat över 1000 kr: existerar det?
* Några husdjur:
* Hamnat på polisstation: inte det heller

11 DAGENS:
* Klädsel: bikini
* Hår: äckligt
* Låt: nada
* Vill ha: svarar som Liza, Maaaat!
* Sjukaste: min bränna vs Alexs
* Saknad: men lägg av!
* Köp: öhh.. ingenitng
* Godis: inget alls
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: blekfis

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Johanna
* Personen som du ringde: mamma
* Personen du sa 'jag älskar dig' till: var nog på fyllan till typ Catie kanske
* Bilfärd: till Catie i söndags kväll
* Filmen du såg: Beck, pojken i glaskulan
* Gången du grät: i lördags
* Måltiden: macka


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: tror det
* Våga hoppa bungyjump: aldrig
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: absolut
* Kalla dig själv lycklig: det skulle jag nog ja
* Hellre ta bilden än vara med på den: ta bilden
* Kunna gråta över en kille: Ja
* Kunna gråta över en tjej: Ja
* Ljuga för någon: Ja
* Kunna springa 50mil: HAHAHAHAHAHAHA


8 VAD:
* Gör du just nu: väntar på käk ju
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: då slår jag till mig själv på käften
* Har du med dig in på bion: en snygg kille
* Är det för färg på dina byxor: jag är naken
* Är det för väder hos dig just nu: solen skiner, himmlen är blå, vad det är skönt att leva då lalalala
* Skulle du göra om du vann på lotto: shoppa loss, rsa och möjligtvis skaffa mig ett par nya tuttar


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: det beror vem könet sitter på
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: en hemlighet? nej det tror jag inte
* Luvtröjor: är inget för mig
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: en jävla massa taueringar, tack!
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda skulle jag nog vilja påstå

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: soluppgång
* Sommar eller vinter: sommar
* Vilken ålder har varit bäst hittils: alla suger
* Sova på sida, mage eller rygg: rygg, då snarkar man som bäst

ja jävlar, och ingen mat har jag fått än heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0