Ingen rubrik

Nu är jag trött på att vara sjuk.
Ikväll ska jag sitta hemma, tjocka och tycka synd om mig själv.
Men imorgon bara måste någon ta sig tid att underhålla mig en stund. Om ingen av mina vänner går att muta, får jag väl gå ner på stan och ta första bästa människa jag stöter på!

Kvällen blir nog dock inte allt för tråkigt.
Det skulle nämligen vara någon dokumentär om paranormala fenomen. Vilket förmodligen underhåller mig i en timme ivarjefall,
Att somna i hyfsad tid skulle väl inte heller vara en idiotisk idé, med tanke på att det bara är 111 timmar kvar till skolan börjar.

FÖRGIFTA MIG NÅGON!

Kommentarer
Postat av: c

hahaha, det roliga är att du verkligen räknat ut timmarna!

jag slutar 17.00 ikväll, kanske lite tidigare. hör av mig då, men tänk på att jag måste ligga i sängen och sova till kl 22! <3

2009-08-20 @ 05:42:53
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0