Helvetes jävlar

Som sagt så var jag på party igår och det skedde en liten incident på toaletten.

Jag var inne på toaletten med Catie och jag upptäcker att toasitsen sitter löst, och som den genom goda människan jag är så tänkte jag att "Eftersom att jag är full och inte bryr mig om att jag antagligen kommer få massa kiss på händerna så tänker jag laga den hära toasitsen". Jag sätter igång och helt plötsligt så slår toalocket igen och min tumme hamnar i kläm. Om det nu hade varit som ett vanligt toalock så hade detta inte berört mig, men eftersom det där jävla toalocket var av porslin så resulterade detta till att jag sitter här med en blånagel och en helt värdelös tumme.

Och här försöker man vara en god medmänniska, förbannade jävla toalett jävel!

Jag slänger in lite bilder också..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0