jagelycklig

idag är det den 14 juni och sommarlovet har börjat, även om det inte riktigt känns så om man tittar ut genom fönstret. helgen har varit totalt underbar, det kunnde inte blivit en bättre start på lovet. jag hoppas och tror att det blir lite mer bloggande från min sida under sommarlovet, nu har man ju tid så det räcker till ivarjefall.

förövrigt så sitter jag nu och läser en blogg som jag sträckläste för ca ett år sen tror jag, kom på att den existerade när jag idag satt och kikade igenom mina gamla bilder på bdb och kännde mig lite nere. tjejen som skriver i den här bloggen är ung, väldigt vacker och verkar oehört gullig, dock så har den jävla idioten gjort intrång på hennes liv, hon har cancer. och trots allt detta så lyckas hon 99% av tiden att vara positiv. och lite sådan inspiration var precis vad jag behövde idag. vem fan är jag som ger mig själv rätten att känna mig nere egentligen?

läs den HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0