tuff tuff tuff tuff säger tåget, vill du åka med?

jag är extremt laaaaaaaaaaaaat!
jag vill blogga, ja absolut det är det ingen tvekan om. men jag är helt enkelt för lat.
jorå så är det med det!

hänt någonting på sista tiden då?
ja enormt mycket. men det är mer än vad jag orkar skriva om här.
en sak kan jag dock säga, och det är att mitt hjärtegull har skaffat sig en pojkvän. och hujedamig vad dom är söta, träffade killen för första gången igår och han är verkligen totalt rätt för catie.

ikväll blir det grillning hos Erik Hallvarsson med klassen och sen får vi se vart natten tar oss.
om sex dagar kommer jag att officiellt vara klar med första året på gymnasiet, tillsammans med alla andra ettor på rudbeck då. sommerlovet kommer bli så jävla bra, med madde, fia och catie.

nu ska jag försöka komma över min ångest som jag har om vad för pizza jag ska proppa i mig idag...



Kommentarer
Postat av: liza

vet inte än :D ska väl käka med familjen på dagen och sådär , sen kanske vi kan ses allihopp på kvällen ;)? om de finns nå kul å göra:D

2009-06-15 @ 19:05:56
URL: http://lizalinnea.devote.se
Postat av: liza

vet inte än :D ska väl käka med familjen på dagen och sådär , sen kanske vi kan ses allihopp på kvällen ;)? om de finns nå kul å göra:D

2009-06-15 @ 19:06:38
URL: http://lizalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0