blackhead? not blackhead?

det är inte klokt!
jag har italienska prov imorgon och jag kan det, jag luras inte, jag kan det!!!!!!!!!!!!!!!

nu när jag fått ur mig det tänkte jag berätta att jag sitter och lyssnar på fly on the wings of love, ni vet dom där två skäggiga danska gubbarna som vann eurovision 200?, efter det blir det hon lesbiska tjejen från Serbien som vann 2007, man måste ju tagga för på lördag gäller det! förutsättningen är ju dock att sverige går vidare ikväll, men frågan är hur stor chansen är att vi går vidare, med en blondin som ser ut att vara man står och vickar på höfterna med fåglar över hela sig, inte stor enligt mig.
nej, nog med negativitet.

på fredag blir det tjejkväll med Maddis, Fia och Cajtan. Malin kunnde tråkigt nog inte.
Dock så ska hon dansa skiten hur sig på SM, heja MallanBrallan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0