godis godis godis dagen

då är de väl lördag igen då, godisdagen som det står i Fias almenacka.
kvällen igår väl väl lite halv seg, men hade sin charm. lite små fuktig var jag dock när jag väl kom hem.

valborg då - sjuuuuuuuukt jävla kul! tack alla älskade vänner som gjorde min dag perfekt!

andra maj - bar det av till stockholm på hemligt uppdrag, det bjöds på massa skratt, lite sömn och en hel del Robert Pattison.

fjärde maj - vart det lite grillning med klasskamraterna plus några till, total mysigt!

idag blir det möjligtvis, håll i er nu, hemma kväll. jo det är sant, om det inte är så att någon kommer med nå väldigt lockande förslag så kan jag väl offra mig och dra mig ut på nya äventyr. men riktigt äventyr begär jag då!

om tre veckor blir det Göteborg med klassen, ska bli grymt kul, älska sp1c.
och innan det så blir det fest med fadderklassen också, den som aldrig vart av i början på året.
sommaren bjuder också på massa härligheter, som jag dock inte tänker avslöja nu.
nu börjar jag få ont i ryggen, soffan lockar med cola och när jag hör din röst.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0