how do you do when you do the things that you do

då sitter jag här igen då och pluggar förfullt, och självklart är det geografi som gäller - mitt favoritämne förövrigt!
mattenationella idag gick verkligen över förväntan, dock så tog nog mitt innan fläckfria rykte lite stryk idag, en kvart efter att vi vaknat i morse var vi på väg till bussen. inte nog med att man bara såg förjävligt ut, luktade förjävligt gjorde jag också!
hursomhelst så har jag sovit och duschat, så nu känns det okej igen..

och imorgon börjar ju låååååååååååååååånghelgen ju, kommer nog sitta riktigt fint!
frågan idag är, vad man ska hitta på dådå?
någonting riktigt jävla kul lär man ju göra, fika?grilla?fika?grilla?fika?grilla?kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0