I ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVERMOOOOOOOOOORGON

det är tisdag och i övermorgon åker vi!
och nu är det så att inte bara tjejerna i klassen ska med, utan nu har även killlarna tagit tag i detta och bokat boende, som min mor sa - ju fler ju roligare!

var hemma för migrän igår, det var mindre roligt, speciellt med hantverkare här som förde lite oväsen.
i måndags fick jag sällskap här hemma av cajtan ett tag, innan hon drog vidare och lämnade mig för hennes nya hjärtegull.. det ska hon även göra ikväll, dock kommer hon alltid att älska mig mest!

nu var det ett tag sen vi träffade Sebastian och Gurris kom vi fram till idag, ska nog försöka ta tag i det här någon dag och kanske dra ihop en fika!

NU? KRUBB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0