klunk klunk klunk som bara elli kan!

så var det söndag igen, men jag tänker inte klaga, det har varit en riktigt lyckad helg!
i fredags när vi skulle ha haft tjejkväll, kändes det som om någonting saknades, så vi bjöd in lite pojkar!
det vart dans och sång till klockan sex på morgonen, sen deckade vi på lite olika ställen.
och när jag vaknade var jag full som en kastrull, hur fan nu det gick till?
kom väl hem klockan nio på morgon.

igår bidde det mys med liza på henne balkong, som Lars Winnerbäck sjunger:
Ett glas vin och en vän, allting annat känns så överdrivet.

Funderar på om jag ska orka ta mig till solariet, det får nog bli senare isåfall.
Nu ska jag käka grådagens pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0