Förlår mig Elli!

Okej. Jag skäms. Nu var det en vecka sen jag bloggade ordentligt sist. Men det har varit alltifrån plugg till i-land problem. Så jag ber mig själv om ursäkt och sen får det vara bra.

Så vad jag har hunnit med på en vecka då. Mycket mycket. Just därför tänker inte jag dra upp det här. Dock, någonting som är värt att nämnas är att jag var på Mains 20årsfest i fredags. Som Linnea sa, jag är ungefär lika självklar på fester som discolampan. Jag lyser upp allting. HA! Det var riktigt kul ivarjefall. Det slutade med att jag fick släpa hem Johanna och Fredrik klockan fyra på natten. Det var länge sen jag haft så kul.

Plugg och tvättning av bilen kallar. Slänger upp bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0