Jag orkar inte blogga. Men jag gör det ändå.

När var det senast nu? I fredags? Japp så var det! 
Det har varit ett ganska dött höstlov för min del. Dels på grund av att jag är smått handikappad, men inte enbart det faktiskt. Fröken Landré har räddat mitt lov skulle jag vilja säga, hon ställde upp och körde runt mig med rullstolen och umgicks med mig trots de begränsade möjligheterna. Jag har känt mig riktigt uppskattad. Vilket aldrig sitter fel!
Hursomhelst! Jag umgicks med Amanda i Fredags. Och i lördags så hade vi lite släktkalas här hemma, träffade Amanda gjorde jag även en snabbis.

Idag är det måndag och jag är hemma från skolan. Jag har haft ont i magen i flera dagar vilket har resulterat i att jag knappt kunna sovit. Så imorse när jag var på vårdcentralen för att dra stygnen fick jag lämna ett pissprov och prognosen blev urinvägsinfektion, what a suprise! Så nu tar jag en sjujävla massa tabletter.

Denna måndag kommer gå åt till att plugga plugga och plugga. Kul.. huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0