Måsten och mamma Catie

Jag är uttråkad. Så väldigt uttråkad. Rastlös känner jag mig också. Och sällskapssjuk! Drog precis iväg ett sms till Cajtan för och undersöka om hon är hemma eller hos James. Med förhoppningen om att hon kanske skulle kunna tänka sig att umgås med mig en liten stund.
Dock som så skrev hon nu att hon var hemma och pluggade. Vilket jag antagligen också borde göra. Men allt som borde göras eller måste göras, envisas ju alltid med att vara så oerhört tråkigt. Som att plugga då t.ex. Eller! Nu skulle jag väldigt gärna träffa Catie och ta en cigg eller två. Men då MÅSTE jag cykla till henne. Och det är ju inte ett dugg roligt. Det kan hända att jag tar mig dit, trots det där måstet, efter Hollywood fruar.

Jag ser inte allt för mycket av Catie längre, bortsett från i skolan då, så jag får väl ta haffa alla chanser jag får.
Det kan ju hända att jag var lite borskämd med hennes sällskap förut. Men ibland skulle jag bara vilja utrota pojkvänner! Det kanske låter brutalt. Men nu måste jag ju dela hennes uppmärksamhet med någon annan. Jag känner mig ibland som ett barn och min mamma har precis fått en ny bebis. Och ibland skulle man bara vilja häva ut ungen genom fönstret.

Dock så är den nya oftast väldigt söt. Och bebisen gör ju mamma så lycklig.

Kommentarer
Postat av: c

hahahahahahaahahahahahahahahaahahahahaahahahaa

du är bra gullig du skruttan! puss på dig, vad glad jag blir :D

2009-10-12 @ 23:52:41
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0