Sockerkick behövs!

OJojojOJOJojOJOJojojojojoOjOJOJOJOjojojOJOJOjoJOjojojoJOjojojojoj!
Nu kommer pappa snart hem med cola, risen och mina bebisyoghurtar. Detta levde jag på för ett halv år sen. Jag har nämligen mina perioder när jag i princip bara äter vissa saker t.ex. ostkaka, köttbullsmackor, leverpastejsmackor, varmakoppen, kellogs röda bär, jordgubbsfil, äpplen med socker, ostbågar, bilar, marabou digestive osv.

Att jag har dessa perioder där jag bara äter vissa saker visar hur klok jag är. Istället för att skaffa sig en favorit och bara äta det kör jag på dessa perioder. Och pengarna räcker inte riktigt till att köpa allt detta på samma gång, tyvär. Dock om de pengarna fanns skulle jag självklart proppa mig full tills jag kräktes

Ibland längtar jag till paradiset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0