Vi är en familj!

Så här skrev Catie på hennes blogg.

..madde & jag pratade roliga minnen som vi haft: typ när vi hade middag hos madde och råkade bjuda dit killar och festade till 6 på morgonen då alla däckade lite överallt i maddes hus och sofia somnade på studsmattan.
när sofia var ensamhemma en natt och vi var uppe till nästan 4 den natten, fast att vi hade nationellt prov i matte kl 8 följande dag.
twinight 09.
när marcus gjorde slut med mig och vi alla 4 grät och skakade av sorg som en enda person utanför first hotel.
den gången efter beijers fest då vi fick för oss att kyssa nästa kille vi såg och det blev en 40-årig gubbe, sedan klättrade vi in på kyrkogården och grät.
alla gångerna vi segat hemma hos elli och somnat i hennes säng fajtandes om att inte vilja dela täcke med madde.
alla tågresor vi gjort tillsammans över hela sverige. 
alla gånger vi gått ut och käkat fin middag någonstans, eller de gångerna madde, sofia & elli lagat super god mat och jag har fått stå för dukning eller dylikt, haha! 
när vi åkte till strömstad för att vi alla behövde komma bort från västerås och reda ut vad vi ville med våra kärleksliv.
varje morgon innan skolan när vi cyklat tillsammans och gått igenom gårdagen i detalj.
alla jävla sms vi varit tvugna att skicka till oss alla för att alla ska hålla lika mycket koll på läget.
när vi fastnade i skövde och alla fick varsitt nervsammanbrott.
alla de gångerna vi sjungit "en familj" efter att elli lärt oss den...

Jag har världens bästa vänner. Idag på lunchen kom de hem till mig för att se till att jag får mat i mig, hjälpa mig med allt möjligt och bara hålla mig sällskap en stund. De skulle mata mig, byta blöja på mig och duscha mig om det behövdes.
Det är vad jag kallar äkta vännskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0