48 minuter

Alright. Dagen har varit hyfsat händelserik. Det var engelskanationella, lite födelsedagsshopping till moi (Tack tjejer!) och sedan var jag och Malin och tittade på våra karlar när dom sjöng. Efter det var det lite avsked eftersom att killarna åker iväg över helgen, det är ju inte så viktigt att vara hemma på min 18 års dag, nej nej.

Jag var iväg och solade för en stund sen och kom precis ut ur duschen. Nu sitter jag och väntar på Cajtan. Hon ska nämligen sova här inatt och vänta in tolvslaget med mig, då bär det av till ok för att köpa mitt första lagliga cigarettepaket.

Imorgon är det fullt upp. Efter idrotten på morgonen börjar vi festa hemma hos Malin med lite vattenpipa och grillning. Sedan blir det lite firande med familjen och dagen avslutas med en sjuhelvetes fest.

Nu ska det drickas cola så att jag inte somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0