Ja jävlar nu är det vår

Mååååååååååååååååååndag igen. Italienskan kunde dra åt helvete jag och Catie parkerad oss ute i solen istället och pratade massa skit. Nackspärr har plågat mig hela dagen och träningsvärken har inte gått över helt än heller, men det fina vädert håller upp humöret. Efter skolan vart det lite prat i solen igen innan jag kilade hem och tog en power nap innan mannen kom och väckte mig. Sedan kilade vi ner på stan och köpte födelsedagspresent till systrami som fyller år imorgon, 21 jävla år! Nu sitter jag med färg i håret, ska snart skölja. Senare kommer Adam och hämter mig så ska vi hem till honom.

Imorgon blir det jeans-jakt. Jag vill inte. Men jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0