Jag vill bara vara med dig

Ångest ångest ångest. Halva lovet har gått och inge plugg har det blivit.

De senaste dagarna har jag bara degat, utfört lite nödvändiga ärenden och spelat spel med mannen, systrami och svåger. Men imorgon är det jobb som gäller på dagen, tänkte ta med barnen och åka och bada, jag lyckades även lura dit Catie och Fia. Så då är det slut på degandet, på fredag bär det av till Borlänges äventyrsbad och på lördag styr Lizizen fest. Så lite mer än att bara göraingenitng ska man väl hinna med på lovet också.
OCH IDAG HAR VI KÖPT FLYGBILJETTER TILL MAGALUF!!!!!!!!!!!!!! Det kommer bli så jäkla kul, vill vill vill ha augusti!

Värt att nämna också är att mannen och jag har nu sovat tillsammans konstant i fyra veckor, och tro det eller ej, vi har inte bråkat en enda gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0