This is never over

Ja jävlar vad jag är trött på att vara 17 nu! Det känns som att alla nu mera kan köpa cigaretter och snus, alla utom jag. Men nu är det bara 13 dagar kvart så nedräkningen kan börja. 

Hursom. Igår blev det mys med träden och mannen på min baksida med vattenpipa och godis. Vi pratade minnen och skrattade så att grannarna blev galna på oss.
Idag blev det mys med mannen imorse innan han kilade iväg. Ikväll har jag fika planerat med fröken Landré. Det var ett tag sen vi pratade riktigt ordentligt så det ska bli askalas att träffa henne. Dock så verkar det bli lite senare, så innan tänkte jag försöka hinna kika på andra finalmatchen i hockey.

Dags att fräscha upp sig lite.





Kommentarer
Postat av: elin

vi måste oxå fika någon dag!

2010-04-17 @ 19:14:09
URL: http://telefonplan.blogg.se/
Postat av: e

definitivt!

2010-04-17 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0