the hunters

Ja. Nu var det ett tag sen. Men det har blivit så. Trots att jag inte jobbar eller går i skolan är dagarna fullspäckade just nu. Jag söker en jävla massa jobb, umgås med mannen så mycket som möjligt, träffar mina vänner så mycket som möjligt och på torsdag åker vi ju till Magaluf.

Men storsjöyran var det ju med systrami, svågern och mannen. Det var mycket trevligt, även om vi höll på att flyta iväg där ett tag. Sedan har ju vädret varit på våran sida riktigt nu i slutet av sommarn, det är ju lite sorgligt. Men jag drar iväg och får massa sol i tio dagar innan skolan börjer igen, så det ska bli riktigt skönt.

Det får räcka för nu. Förhoppningsvis kan jag väl ta mig tid i framtiden för att dokumentera mitt liv. Håller tummarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0