"En förkylningar har ingen dött av" - var inte så säker på det du...

Det rinner ur ögon och nästa, jag hostar och nyser och det värker i hela kroppen. Jag tror att jag vågar påstå att jag är sjuk. Och om en vecka åker vi. Det måste gå över tills dess. Jag vägrar vara sjuk i Egypten. JAG VÄGRAR!

Nu sitter jag ivarjefall uppkrupen i sängen med värmedynan och två täcken. Och tro mig eller ej - jag fryser! Japp.
Jag väntar på att systrami ska vakna så ska hon få göra frukost till mig. Jag måste även ta mig till skolan på något vis, måste hämta naturkunskapsböckerna - har nämligen prov imorgon. Och imorgon måste jag gå till skolan, för imorgon efter skolan ska jag jobba. Och jag är i väldigt stort behov av de där pengarna!

Snääääääääääälla Johanna vakna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0