hmm..

Godmorgon! Mitt sällskap för natten kilade iväg för ett par timmar sen och snart bär det av för att möta upp Landré. Jag känner mig lite halvsliten sådär. Jag föll igår på dansgolvet vilket resulterar i att jag idag har lite ont i kroppen. Men det är smällar man får ta. Kul som fan var det ivarjefall! Vi var runt hela stan och var med om lite udda bilturer. 9 personer i en bil - det blir trångt! Och att ligga med en full Catie i en bagagelucka är bland det roligaste man kan göra!

I eftermiddag skulle jag och Catie fika med Mikaela och ikväll blir det att kika på melodifestivalen. Jag borde plugga matte och engelska. Men engelskan får vänta till imorgon. Och det är ju inte det lättaste att pluga matte utan matteböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0