I fantasize that you are mine tonight

Gårdagen blev väldigt mysig! Jag spenderade dagen med alla dom jag tycker om mest. Det bidde musikdirekt, bio och sedan hem för att umgås med systrami, svåger och Adam. Vi tittade på en dålig film och käkde glass. Sen var tanken att vi skulle sova. Dock så råkade det bli så att jag och Adam låg uppe till klockan halv sju i morse och mös och pratade. Så när klockan ringde klockan åtta så stängde jag bara av den. Vid tolv gick vi upp för att Johanna hade lagat frukost till oss. Sedan blev det ett par ärenden nere på stan innan jag började jobba.

Så nu kom jag hem för sisådär en timme sen. Och när jag kom hem så låg det ett kort tillsammans med lite pez i min säng. Det kommer hjälpa mig att överleva kvällen! Ikväll ska jag nämligen försöka plugga lite samhäll och verkligen fösrsöka att sova i hyfsad tid. Känns som att det skull behövas. Med tanke på den lilla mängd sömn jag fick inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0