Olala

Gårdagen blev helt perfekt! Vi började kvällen på di spagnia där vi åt kanongod mat och hade det väldigt trevligt! Senare tog vi bussen till bjurhova där klassfesten skulle vara. Vi dansade, umgicks, dansade, söp, dansade och dansade! Det var helt galet kul. Jag älskar min klass så äckligt mycket! Sen biddere till att virra runt lite på stan innan jag och Adam knallade hemåt!

Idag vart det musikdirekt, riktigt kul! Känner mig dock lite halvdöv nu. Men det är sådant man får ta.
Adam och Tom skulle ta med Malin och Lovvan ut på krogen ikväll. Och vi andra känner oss hyfsat slitna, så för en gång skull så blir det en hemma kväll för mig! Jag kan inte komma ihåg senast det hände. Men jag tänkte att det kanske skulle behövas med tanke på att resten av helgen är/var fullspäckad. Mannen kommer hit och myser sen.
Nu ska jag möta Cajtan och snacka lite.

Kan du inte bara låta mig vara. Leva mitt liv. Utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0