Om 33 timmar bär det av!

Helgen har varit väldigt lugn men väldigt bra ändå. Tänkte att det kanske var en bra idé att låta bli alkoholen för en gång skull med tanke på att jag har varit lite krasslig.

I fredags var jag som sagt och kikade när Malin, Tom och Adam gick modevisning. Riktigt snygga var var dom. Efter det kilade jag, Sofia och Madde till stugan, även Catie kom efter en stund. Vi satt där till klockan två på natten och bara pratade gamla minnen och berättade för varandra hur mycket vi tycker om varandra. Det var skönt att få skratta och prata av sig riktigt ordentlig! Sedan kom Malin, Lovisa, Adam och Tom som hade varit på krogen. Från att ha varit lugnt och stilla på stugan så blev det ett jävla drag. Sedan stapplade jag och en lagom lullig Adam hem till mig och slumrade.
Igår gjorde jag i princip nada. Jag umgicks med mannen, tjockade och tittade melodifestivalen. Åter igen en lugn kväll.

Idag har dagen spenderas åt att försöka packa. Det har gått lite halvbra. Hälften av min grejer får inte plats i resväskan. Jag kommer definitivt att behöva en väska till. Pappa tror inte att jag kommer att behöva 5 par tjock tröjor eller 10 par shorts. Men jag säger - man vet ju aldrig!

Kommentarer
Postat av: larsgöran ( morfar )

Ha det bra i Egypti-land o var rädd om er Allahopa ( bra svenska va? ) skicka gärna 1 postcard fra Kobrornas o pyramidens land. Kram på dej!!!!!

2010-02-28 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0