På ett sätt som bara någon kan.

Idag är det en torsdags-fredag (som Erik Halvarsson så fint uttryckte sig) vilket betyder att det är helg. Fysatan vad skönt! Denna helg kommer bli så jäkla bra! Det är nämligen så att min älskade vän Lovisa fyller år idag och Malin mitt hjärtegull fyller år på lördag. Så idag biddera tårta och sång för Lovisa. Värt att nämna också är att jag sov tre timmar i natt vilket ledde till en väldigt övertrött och sprallig Elli, så dagen har varit grymt rolig!
Hursomhelst så ska vi tjejer ut och äta imorgon för att sen dra vidare på klassfest. Förhoppningsvis så hinner jag med att basta och mysa med Lovisa och Malin under dagen. Dock så har jag lite grejer jag måste fixa. Och på lördag är det brunch och musikdirekt som gäller under dagen. Kvällen där på lördag är fortfarande lite osäker.

Planen var att jag skulle ha färgat håret ikväll. Men det får nog vänta tills imorgon. Är så grymt trött. Dock så är denna trötthet lätt värt det. Jag hade en helt underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0