Påfrestande

Jahapp. Skolan idag var tröttsam. Råkade väl somna lite på hälsopedagogiken kanske. Känner mig lite halvpigg trots att jag fick sova tio timmar. Men det tar väl ett tag innan man tar igen en hel nattssömn. Jag har hört någonstans att det inte går att ta ige(?). Får hoppas att jag hört fel..

Efter skolan var jag ivarjefall duktig och satte mig på biblioteket med Catie och Lovvan för att göra lite samhällsfrågor inför provet på torsdag. Tro det eller ej - så känns det som att detta provet kommer gå ganska bra!
Morgondagen är ivarjefall fullspäckad! Efter skolan blir det jobb, sen blir det bio med Malin, Tom och Adam och efter det så blir det hem och plugga engelska och samhäll. Så imorgon blir det till att hinka kaffe!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag diskuterade det där med förlorad sömn med min låtsaspappa imorse. jag har precis som du hört att det inte går att ta igen (katta berättade det för oss för typ 7 år sen) men han sa att om man är uppe en hel natt och natten därefter sover bara nån timme mer än vad man normalt behöver (vilket blir ca 11 för oss) så sover man så pass djupt att man tar igen hela föregående natts sömn.

2010-02-18 @ 09:00:32
URL: http://telefonplan.blogg.se/
Postat av: elli

jahaja! då har man lärt sig nå nytt :D

2010-02-18 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0