Rubriktorka

Buuhuuu! Sprutan gjorde super ont. Lite pinsamt att de svartnade för ögonen, men jag skyller på att jag var sjuk.

Gårdagen spenderades med Adam och Catie. Vi bojkottade skolan. Nej men jag var faktiskt fortfarande lite krasslig. Men mådde betydligt bättre igår jämfört med i tisdags och onsdag.
Och idag mår jag nästan helt bra! Bara lite snuvig och så. Dock så vart jag väldigt trött efter att ha varit hos sjukgymnasten imorse. Så jag hoppade föreläsningen som skulle vara nu innan lunch och vilade och drack kaffe. Om någon timma ska jag ta mig iväg till skolan.

Ikväll ska jag gå och se Malin och Adam trippa fram på en catwalk. Ska bli intressant! Sen ska jag nog hitt på nå mysigt med Catie, Madde och Fia. Måste plugga också. VILL INTE!

Om fyra jävla dagar bär det av. Mohahahahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0