Tyck synd om mig, tack!

Att plugga italienska utan italienskaböcker är inte det lättaste. Det är skitsvårt skulle jag vilja påstå. Så därför tänker jag inte ge mig in på det och skjuter upp italienskaplugget till imorgon. Så hela eftermiddagen/kvällen/natten imorgon kommer att ägnas åt italienskaplugg. Och därför väljer då att fördriva denna kväll genom att simma, sola och möjligtvis jobba lite på engelskaredovisningen.

Även fredagen kommer att spendras åt plugg.

Jag vill inte vill inte vill inte!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen alla drunknar i plugg just nu. Kanske inte liza möjligtvis med tanke på hennes schema..... men resten!

2010-02-03 @ 18:59:55
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0