Usch usch usch usch usch fy och bläääääääääää

Fysatan. Jag känner mig precis lika hängig som igår. Denna dagen kommer väl antagligen också att spenderas i sängen. Jippi...
Men det är väl bara att stå ut. Jag kurerar mig så mycket jag kan ivarjefall genom att dricka varmt, knaprta halstabletter, gosa med värmedynan, pimpla alvedon och självklart äta glassen som jag fick igår. Så förhoppningen är väl att skiten ger med sig snart.

Nu tänkte jag försöka sova lite till så att jag orkar med promenaden till vårdcentralen sen. Ska ju som sagt ta spruta. Dubbel jippi..


Kommentarer
Postat av: larsgöran ( morfar )

krya på dej nu så du kommer till pyramidernas land KRAM mf.

2010-02-24 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0