Det jag har måste vara komplett

Hoppla! Nu vart det ett tag sen. Öhh... ska se vad jag kan tänkas ha missa då.

I onsdags var det samhällsprov ja! Gick över förväntan. Ska nog lyckas flirta till mig ett VG.
Bion var sådär. Inte riktigt vad jag förväntat mig - men inte heller dålig. Efter det biddere att sova en timma innna det var dags att kliva upp igen för att kika på hockeyn. Somnade igen vid sisådär klockan fyra kanske. Men det blev väl fyra timmars sömn ivarjefall.

Igår var det skolan och mys som gällde. Spenderade kvällen i sängen med trevligt sällskap och musik. Somnade faktiskt i hyfsad tid.
Imorse var det lite halvjobbigt att gå upp. Men jag kom i tid till skolan ivarjefall.
Hade typ en och en halv lektion idag, så det var väl inte allt för jobbigt. Dock var jag såååå sjuk trött efter skolan. Jag, Madde och Fia måste ha sett ut som zombies. Efter skoldagen var slut var jag kvar och höll amanda sällskap ett tag, inte så mycket för att vara snäll. Utan för att jag helt enkelt inte hade orken att ta mig hem.
När jag väl kom hem så blev det till att tupplura innan det var dags att springa iväg till kristiansborg. Jo, vi spenderade nämligen denna fredagskväll på ett badhus. Vi simmade, solade, bastade och plaskade runt för fullt. Höjpunkten var dock när vi skulle ut och röka och Catie drar på sig jack över bikinin och på med stövlarna. Riktigt snyggt!

Nu är jag hemma ivarjefall. Ska försöka att somna i hyfsad tid. Får se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0