Kameran fick följa med för en gång skull

Gårdagen var riktigt kul! Jag, Liza och Fia kilade hem till Catie för att förfesta till melodifestivalen. För min del blev den en hel del Dooleys. Mumsbabba!
Sen skulle vi försöka ta oss till Haga. Vilket inte var det lättaste. Vi tog oss framåt, men med snö upp till knäna och motvind så är det inte det lättaste. Det kändes lite som att vi var med i Day after tomorrow. När vi väl kom fram spelade vissa biljard, vi satt och pratade och spelade ölspelet. Vi var bara sju personer, men vi hade riktigt trevligt!
Under kvällens gång hamnade jag i snön tre gånger. Första gången helt frivilligt, bara för att det såg så perfekt fint ut. Andra gången, också frivilligt, men för tio kronor. Tredje gången inte lika frivilligt, det var Gordon som kastade sig över mig när vi stod och väntade på bussen.
Det var också väldigt intressant! Jag stod och kramade Anton så jäkla hårt när vi stod där, det kändes som att jag skulle ramla isär om inte någon höll ihop mig. Det där är den värsta kylan jag varit med om!
Sen när bussen väl stannat vid Kristiansborg. Så blir jag och Liza jagade av en bil - IGEN! Det är tredje gången (?) det händer nu.

Jag är väldigt pigg idag med tanke på omständigheterna. Vi ska strax åka iväg till farfar och dricka kaffe. Och jag upptäckte också att hockeyn var ju inte imorse, utan imorgon klockan sex. Vilket var tur med tanke på att jag låg och sussade klockan sex imorse.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0