11.11 is the shit

Jag har en tokig fixering att jag måste knacka i trä tre gånger när en digitalklocka visar samma tal - alltså.. tex. 23.23. Jag kan få panik om jag ser att de är samma tal och jag inte hittar trä, det värsta är om man råkar sitta på toa eller i bilen. Då är det kört!

Hursomhelst så bara råkade jag titta på klockan när den var 11.11 och tänker såhär - det måste ju vara det ultimata. Alltså istället för att för att det är samma tal så är det fyra av samma siffra. Öhh.. undra om detta låter vettigt. Hursomhelst.

Jag sa ju att detta skulle bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja 11:11, 22:22 och 00:00 är ultimat!

2010-01-24 @ 14:13:04
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0