Känna solen tittar fram och allt blir mycket bättre

Då var första måndagen i skolan detta år avklarad. Gick väl lite halvsegt, men med tanke på att den ena av lektionerna jag hade idag var italienska (som är det dummaste valet jag någonsin gjort) och engelska (där läraren har blivit GALEN!) så gick det hyfsat smidigt.
Efter skolan biddere jobb. Ungarna spelade mest wii, dock så tvingar de mig att spela också - det var ingen mening med att försöka fly, de släpade mig upp för trappen! Och som om de inte torterat mig nog så ska de absolut ut och leka i snön, då vara det nära att jag gävde ner mig själv i Lovisas snögrotta. Men jag överlevde de också.

Kvällen skulle ha spenderas åt att leta fakta om mördare, men det finns ju ingen fakta någonstans! Så jag hoppas på att det finns många bra böcker på biblioteket. Annars är jag, mitt psykologiarbete och mitt betyg åt pipsvängen.

Nu blir det en dusch och krubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0