Migrän är sådär lagom kul

Kom nu precis hem från stan. Har strosat runt med Fia och Catie och gjort.. typ ingenting. Ett stopp på donken blev det dock. Nu är jag kall och enormt hungrig. Systrami håller på och lagar tacos. Ibland älskar jag henne bra mycket!
Kvällen ska spenderas åt italienskaplugg och individuellaval. Känns så där halvkul. Men ibland måste man göra sådant också.

Och imorgon är det fredag. Satan vad skönt! Inför morgondagen har jag inga planert än så länge. Men på lördag blir det antingen filmtittande med tjejerna eller partaj. Hur som helst så kommer det bergis bli en kanon helg.

Nå ska jag gå och dryga med svåger och systrami. Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0