33

Gårdagen var mysig. Det känns overkligt att jag inte ska få se Catise fula nylle på en månad.

Jag, Madde och Fia hade tänka spendera eftermiddagen på biblioteket för att låna lite bra böcker att läsa i sommar. Men jag hade verkligen ingen lust. Så jag har legat och deppat hela dagen, hittills. Systrami tog mig även till hälla för att jag skulle kunna dränkte mina sorger i shopping, som jag egentligen inte har råd med, och pizza.
Nu är jag hemma igen och tänkte titta på film och sex and the city. Och det haglar och åskar, great. Det känns ju verkligen som min dag idag.

Hur som. Ikväll ska jag hem till fröken Landré och dricka vin med tjejorna. Men fram tills dess ska jag fortsätta med deppandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0