6

Jajävlar nu var det ett tag sen. Men den här veckan har varit fullproppad, det gäller att hänga med i slutspurten i skolan och även på andra plan. Så jag plugga och flänger runt, så när jag får tid pussar jag lite på min karl eller umgås med mina enormt fina vänner.

Igår var ivarjefall jag Adam, Tom och Malin och käkade middag på jensens, eftersom att Tom och Malin är borta när Adam tar studenten. Efter det kilade vi till silk ett tag där vi mötte massa från klassen. Sedan var jag och Adam tvungna att kila till Sigurd redan klockan elva eftersom att Fredrik skulle spela. Så vi gick väl dit, Tom och Malin följde med, tittade när de spelade och gick sen hem.

Adam kilade iväg imorse och jag satte mig och solade en stund innan alla moln kom och förstörde. Nu har jag fått riktigt ont i magen så jag sitter uppkrupen med cola och värmedynan i hopp om att det ska gå över.

Kommentarer
Postat av: Elin Ström

ja hoppas det går över, jag vill att du ska komma :( amanda kommer också.

2010-06-05 @ 15:38:47
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0